Co se naučíte

1. Milovat, poslouchat, vážit si a starat se o svoje tělosila tela sebepoznani sebeovladani hubnuti obezita 

Pokud se necítíme dobře ve svém těle, tak to je celé na “prd”. Od těla se celý systém odvíjí. Proto se mu také věnujeme. Provedeme vás jednoduchými i složitějšími cviky, které můžete cvičit kdykoliv i sami doma, takže do roka můžete být na svoje tělo a na sebe zase hrdí.

Pro chlapy, kteří do toho chtějí jít víc na tvrdo, máme program založený na Thajském boxu, kde si šáhnete na svojí sílu zase trochu jinak, opravdověji. 

Sem patří také síla upravit svůj jídelníček a nejíst jídlo jen proto, že nám to chutná i když nám je potom “blbě”.

 

2. Naučit se cítit svoji vnitřní sílu a povídat si se svojí duší

Když jsme spokojeni se svým tělem, tak je jednodušší rozumět tomu, co znamená “cítit svojí vnitřní sílu”. Je to pocit vnitřní spokojenosti, vděčnost těla, že se o něj dobře staráme a ono nás na oplátku podporuje. Je to i první stupeň sebedůvěry, víry v sebe sama a svojí schopnost postarat se o sebe.nauceni ovladani sveho strachu a sve mysli

Sem patří i odvaha poslouchat své vnitřní hlasy, začít mluvit sám se sebou, přiznat si svoje strachy i touhy, krize i deprese, podívat se na ně a patřičně je prožít. Neporozumění svým vnitřním hlasům je živná půda krize středního věku.

Pozitivní myšlení je přirozeným projevem Síly. Dostavuje se spontáně jako ukazatel harmonie vašeho vnitřního prostředí.

Ne všechny emoce se dají do nekonečna rozpouštět v alkoholu a zapomenout ve vzrušení z nových dobrodružství.

 

3. Vnímat, cítit a pracovat se silou kolem sebe

Chlapská síla bez zdravé citlivosti je tupá a agresivní a nakonec velmi křehká, protože nemá výdrž ani hloubku.

Citlivost bez opory Síly je spíš ublíženost až deprese. Všechno je otázka rovnováhy.

K chůzi jsou lepší dvě nohy než jedna. A proto i my v našich koučovacích programech budujeme jak sílu, tak i citlivost. Citlivost znamená i schopnost vycítit napětí, lež, nepoctivost, strach ještě dříve než se projeví a tím získáváte náskok a čas pro včasnou reakci. Získáváte schopnost předvídat.

 

4. Milovat problémy a řešit je s gustemmilovat sve problemy a resit je s gustem

Na světě je pouze pár jistot, na které se dá opravdu spolehnout. Jedna z nich je, že “problémy” jsou a budou. A tak je jednodušší změnit prostě postoj z “nechci a bráním se problémům, protože mě stresují” na “tak ukažte, co tam máte dál :-)”. Taky na to nejste sami.

Právě společenství podobně naladěných chlapů hodně pomáhá.

Nejenom podporou, ale i praktickými radami a reálnými skutky. Nakonec všechny naše krize, smutky a zklamání mají kořeny v nevyřešených věcech a zážitcích.

 

5. Držet hladovku a zažít její neuvěřitelnou sílu a blahodárné účinky

Když lidé slyší slovo hladovka, tak se jim dělá zle a honí se jim v hlavě různé předsudky a myšlenky, jak to musí být nezdravé pravidelně nejíst atd….Právě naopak.

Hladovka je pro tělo a mysl neskutečně hojivá záležitost, která neuvěřitelně vyčistí tělo a také mysl, kterou posílí.

Vše píši z osobní zkušenosti (jmenuji se Dan, známí mi říkají Daneček :-) držení hladovek 2x do roka a to různých délek. Dle mého názoru nejkratší doba pro dobrý účinek je 7 dní. Následně je možné prodlužovat na 14 nebo 21 dní. Samozřejmě je to v první řadě o silné vůli a srovnání pocitů a myšlenek v hlavě, kde to vše začíná, jako ostatně vše, co v životě děláte. Když se rozhodnete držet hladovku, to znamená nic nejíst a pít pouze vodu, např. 14 dnů (tuto délku považuji za nejoptimálnější), tak budete muset projít cca 3-5 dnů velkými mukami, silným odříkáním a nevolnostmi - prostě krizí.

Tyto dny si budete říkat “Proč to dělám?” a "Že to nemám za potřebí!" a "Že to ukončím!", ale lze to zvládnout a po těch cca 4 dnech se začnete cítit neuvěřitleně božsky.hladovka ocista sebepoznani omladnuti zmena

Jídlo vaše tělo začne absolutně nepotřebovat, vaše tělo se přepne do jiného režimu, kdy už ví, že nedostane nic, jen vodu. A teď začne přicházet neuvěřitelná energie, začnete méně spát, celé dny se začnete smát, až si lidé myslí, že jedete na nějakých drogách. Máte obrovskou pozitivní náladu, se kterou vše řešíte a tak jsou vaše problémy hrozně malinkaté a k smíchu. Další věc, kterou já během hladovky dělám je, že každý den jdu trénovat na 1,5 hodiny. Jednou v týdnu mám během dne i 3 tréninky.

To vše zvládáte s neuvěřitelnou energií a cítíte, jak se vám tělo čistí a regeneruje a to nepřeháním. Normálně viditelně i pocitově mládnete a to samé cítíte s vaší myslí a s vaším jednáním v životě. 

Samozřejmě se snažím napsat, jak to cítím, ale vše nejde vyjádřit slovy, prostě to chce zažít na vlastní kůži. Zatím lidi, kteří to se mnou drželi a také nevěřili a smáli se hladovce, tak mi pak řekli, že se v životě tak dobře necítili a vždy se těší na další hladovku, kdy zase budou mládnout.

 Těm kdo zkusí a zažijí hladovku, garantuji, že ji budou milovat a těšit se na další

 

6. Rovnováhu mezi dáváním a přijímánímkoucink pro rovnovahu a zdravou agresivitu 

 

Můžeme roztáhnout křídla a letět životem jako osvícení dravci. Vyhledávat a přijímat, co potřebujeme, ale co nepotřebujeme necháváme s respektem být. A když na to přijde, umíme se i podělit a podpořit lidi a projekty, které nám za to stojí. Známe svoji úlohu v tomto světě a životě a sloužíme celku jak nejlépe dovedeme. A to je celé.