Co se naučíte

1. Starat se o svoje tělosila tela sebepoznani sebeovladani hubnuti obezita 

Pokud se necítíme dobře ve svém těle, tak to je celé na “prd”. Od těla se celý systém odvíjí. Proto se mu také věnujeme. Provedeme vás jednoduchými i složitějšími cviky, které můžete cvičit kdykoliv i sami doma, takže do roka můžete být na svoje tělo a na sebe zase hrdí.

Sem patří také síla upravit svůj jídelníček a nejíst jídlo jen proto, že nám to chutná i když nám je potom zle.

 

2. Cítit svoji vnitřní sílu 

Když jsme spokojeni se svým tělem, tak je jednodušší rozumět tomu, co znamená “cítit svojí vnitřní sílu”. Je to pocit vnitřní spokojenosti, vděčnost těla, že se o něj dobře staráme a ono nás na oplátku podporuje. Je to i první stupeň sebedůvěry, víry v sebe sama a svojí schopnost postarat se o sebe.nauceni ovladani sveho strachu a sve mysli

Sem patří i odvaha poslouchat své vnitřní hlasy, začít mluvit sám se sebou, přiznat si svoje strachy i touhy, krize i deprese, podívat se na ně a patřičně je prožít. Neporozumění svým vnitřním hlasům je živná půda krize středního věku.

Pozitivní myšlení je přirozeným projevem Síly. Dostavuje se spontáně jako ukazatel harmonie vašeho vnitřního prostředí.

Ne všechny emoce se dají do nekonečna potlačovat a zapomenout ve vzrušení z nových dobrodružství.

 

3. Pracovat se silou kolem sebe

Síla bez zdravé citlivosti je tupá, agresivní a nakonec velmi křehká, protože nemá výdrž ani hloubku.

Citlivost bez opory Síly je spíš slabost. Všechno je otázka rovnováhy.

K chůzi jsou lepší dvě nohy než jedna. A proto i my v našich koučovacích programech budujeme jak sílu, tak i citlivost. Citlivost znamená i schopnost vycítit napětí, lež, nepoctivost, strach ještě dříve než se projeví a tím získáváte náskok a čas pro včasnou reakci. Získáváte schopnost předvídat.

hladovka ocista sebepoznani omladnuti zmena 

4. Nový pohled na "problémy"

Na světě je pouze pár jistot, na které se dá opravdu spolehnout. Jedna z nich je, že “problémy” jsou a budou. A tak je jednodušší změnit prostě postoj z “nechci a bráním se problémům, protože mě stresují” na “ok, jdeme na to". 

5. Nebýt na všechno sami  

Jsme společenští tvorové. Někdo více, někdo méně. Ale bez své skupiny bez  svého "kmene" jsme poloviční. Bez zdravých společenských zážitků a vazeb se nám daří smutně. 

 Právě společenství podobně naladěných lidí hodně pomáhá.

Nejenom podporou, ale i praktickými radami a reálnými skutky. Nakonec všechny naše krize, smutky a zklamání mají kořeny v nevyřešených věcech a zážitcích naší minulosti.

 

6. Rovnováhu mezi dáváním a přijímánímkoucink pro rovnovahu a zdravou agresivitu

Můžeme roztáhnout křídla a letět životem jako osvícení dravci. Vyhledávat a přijímat, co potřebujeme, ale co nepotřebujeme necháváme s respektem být. A když na to přijde, umíme se i podělit a podpořit lidi a projekty, které nám za to stojí. Známe svoji úlohu v tomto světě a životě a sloužíme celku jak nejlépe dovedeme. A to je celé.